eftermarkedet Motorcykeldele strejftog

Hvad er i eftermarkedet dele til at skændes om?

Forskellige stater Se eftermarkedet dele i forskellige perspektiver. Nogle stater tillader forsikringsselskaber at bruge eftermarkedet dele uden forbrugerne samtykke. Andre kræver kunde anmeldelse. Ikke desto mindre, andre stater forbudt brugen af eftermarkedet dele til at reparere deres køretøjer. Fra disse scenarier, kan vi sige, at der er virkelig ingen konsensus med hensyn til den egentlige eller fare som følge af denne slags dele.

Når du tager din cykel til et værksted, rådes du nogle gange bruge eftermarkedet dele i stedet for OEM dele. Den første ting, der kommer til vores sind er at afvise tilbuddet. Dette er fordi vi tænker på eftermarkedet Motorcykeldele et dårligt valg. Dette kan dog ikke altid være tilfældet. Eftermarkedet dele anvendes kan være lige, bedre, eller værre i kvaliteten end de oprindelige producent dele.

En større procentdel af værksteder bruger eftermarkedet dele til beskadigede motorcykler. Disse butikker, der ikke bruger sagde dele har kvalitet som den vigtigste uenighed. Men deres største fordel er, at de er billigere. Dette er grunden til hvorfor forsikringsselskaber spare penge. Forbrugerne gemme igen også. Så Hvornår har du ting er det bedste tidspunkt at bruge eftermarkedet dele?

Hovedparten af forsikringsselskaberne bruge eftermarkedet dele for kollision reparationer. Således, at forbrugerne bliver opmærksom og vidende, hvornår de skal træffe en positiv beslutning, her er nogle skridt til at overveje:

1. check med deres forsikringsselskab at vide, hvad politik er på plads for brug af eftermarkedet dele.

2. check med deres stat forsikring kommissæren at vide de statslige politikker på eftermarkedet dele.

3. Endelig, beslutte. Hvis det bruger eftermarkedet dele på det forsikringsselskab skøn og forbrugeren har bekymringer kan de forsøge at spørge, at OEM dele anvendes. Hvis de don ikke grant anmodning, derefter shoppe rundt for et forsikringsselskab, der har et rimeligt og ønskeligt eftermarkedet crash dele politik.

Fra de ovennævnte retningslinjer kan vi konkludere, at vi skal være sikker først om forsikringsselskabet, at vi beskæftiger os med bruger eftermarkedet Motorcykeldele. Derefter, skal vi sikre os med vores valg om at få fat i det eller ej.


Leave a Reply