Ziglar Australien frigiver salgstræning udvalg rapport

At sikre uddannelse gør springet fra uddannelse til performance og overskud er afgørende i dagens markedsplads. Hvad kan virksomheder gøre, når de evaluerer utal af muligheder til rådighed?

Viden er magt. Dette er et gammelt ordsprog, der har eksisteret i lang tid. Men nu mere end nogensinde det er sandt. Som Eric Hoffers siger, i tider med forandringer skal lærende arve jorden, mens de lærde finder sig smukt udstyret til at håndtere en verden, der ikke længere eksisterer. Med teknologiske fremskridt, og markedet bliver mere og mere konkurrencedygtige er det kritisk, at en organisation har en arbejdsstyrke, der er ikke kun dygtige, men er konstant på at forbedre disse færdigheder. Ingen virksomhed kan forvente vækst i morgen, mens det hviler på succeser i går. Forvaltningen forventer og kræver endda ydelse effektivitet øges. Dette kan kun komme fra en kultur, hvor læring er værdsat og opmuntret.

Udfordringen at vælge præstationsbaseret uddannelse

Du kan have fået til opgave at skabe dette miljø og/eller foder dette miljø for læring. Ingen uddannelse afdeling kan være svaret på alles behov. En rapport fra 2002 af The Conference Board fandt, at 55% af virksomheder outsource en del af funktionen uddannelse. Der er mange tilfælde, når du skal gå udenfor ekspertisen, som din organisation og søger læring udbydere. Men en hurtig søgning på internettet er nok til at sende dig kører for dækning! Det forbløffende, hvor mange sælgere der er der ønsker at lære dine medarbejdere kunsten at netop omkring alt. Fra salg til gaffeltruck sikkerhed fra OSHA compliance til uddannelse i tropiske sygdomme. Du navngiver det du kan finde en person, der er villige og selv ivrige efter at komme til din organisation og lære dine medarbejdere om det.

At vælge et effektivt træningsprogram er en kompleks proces, der kræver flittigt matcher virksomhedens behov til sine medarbejderes behov og tilpasse begge disse til at oprette ønskede udfald normalt forbedret ydeevne og øget overskud.

Processen er kompleks, fordi effektiv uddannelse benytter virksomhedens stil, stemme, mission og mange andre tilpassede elementer, der ikke er tilgængelige i off-the-shelf uddannelsesmuligheder. Hvad virksomheder virkelig ønsker, er at udstyre deres arbejdsstyrke med oplysninger, der fungerer i øjeblikket og giver en realtid fordel for et bestemt produkt eller service.

Fordele ved Outsourcing din træning

Hvorfor skal du outsource din træning, når du har sikkert mange kvalificerede genstand eksperter (SMV) i din organisation? Outsourcing dele af din træning funktion kan have mange fordele for din organisation. Potentiale for at spare din virksomhed penge i det lange løb er formentlig den største faktor, der motiverer de fleste virksomheder at outsource. Sikker på, du kan tage din SMVS off deres almindelige job at udvikle indhold til specifikke uddannelse af dit personalebehov, men omkostningerne ved tabt produktivitet plus SMVS manglende kendskab til god uddannelse principper besværgelser normalt katastrofe for produktets endelige læring. Af outsourcing du gemmer ikke blot penge i tabt produktivitet, men du også skære ned på udgifter til software, udskrivning omkostninger osv. Du placerer byrden af de faste omkostninger på sælgeren og betaler kun en per brug opladning. Mange gange vil dette spare en organisation tusindvis af dollars.

Du får også fordel af at have dit personale fokus på hvad de kender bedst – din virksomhed. Mens nogle af den læring, der finder sted i organisationen er meget specifikke for din virksomhed, en stor del af uddannelsen skal du kan gennemstegt af en ekstern leverandør, mere effektivt og med større ekspertise. Dine medarbejdere er frigjort til at fokusere deres værdifulde tid og opmærksomhed på at forbedre dine produkter og tjenester til gavn for dine kunder og din bundlinje. Ligesom du fokuserer på din virksomhed, er en god træning leverandør med fokus på deres business læring. Mange gange en udefra kreditor vil har cutting-edge teknologi eller den seneste udvikling i et bestemt emne. Drage fordel af deres forskning.

Målet med alle virksomheder er medarbejdere inden for de rammer og udvidede facetter af virksomheden alle konstant studerende. Håb om at denne tro er, at alle funktionelle hold i et økosystem, virksomheder

er selvstyret, selvmotiverende og selvforsynende. Dette ønske er ræsonnementet bag et flertal af træningsprogrammer udvikles og tilbydes i soft-dygtighed plads.

I begyndelsen af 90 ‘s tilbudt Gerald O. Grow en self-directional model, som tilpasset sig fra argumenter af Blanchards situationsbestemt selvledelse model. Vokse ‘s påstand var, at vi i orden for erhvervsuddannelse for at være effektiv skal bevæge sig væk fra instruktør-ledede platforme til deltager-drevet klasseværelser. Sådan selvstændig retning kommer kun når studerende køber ind i konceptet for konstant læring.

Vokse foreslået, for at lære at blive selvstyret og uddannelse skal have en chance, organisationer med interesse i at optimere deres uddannelsesindsats, brug for at vide hvilken fase personerne var i.

Målet er, at for at fagfolk i dagens markedsplads til at forblive konkurrencedygtige og effektive, de skal gå fra at være afhængig af nogen til at coache dem til at blive selvstændig rettet i en rådgivende atmosfære, hvor omstillingsevne og fleksibilitet er de normen. Det er også forstået, at vellykkede uddannelsesprogrammer opbygge hver komponent i deres aktivitet arsenal, så uanset hvor deltageren er, instruktøren kan påtage sig rollen som en coach, motivator, facilitator eller konsulent.

At vælge det rigtige Program

Så, hvordan organisationer løse udfordringen med at vælge passende uddannelse, der leverer målbare resultater og holder arbejde kraft engageret og motiveret?

Den nem tilgang til at vælge uddannelse ville være at oplade om bord med den nuværende fad eller den tendens, der synes at være populær. I gode til store hentydede Jim Collins til, at store organisationer er dem, der opretholder status quo af centrale overbevisninger over en periode. Næsten hver organisation, som ser på, tilføje nye eksterne komponenter for at størkne eksisterende processer skal være bevidste om antallet af ændringer, der indføres til virksomheden.

Mennesker er klar over nødvendigheden af at ændre og håber, at alle nye idéer i nogle måder supplerer og kosttilskud, som der allerede er på plads. Ændre retning er okay, så længe folk forstår, at selskabet ikke ændrer destination med hvert nyt input. Det er hvor frustration kommer. De følgende trin vil hjælpe i udvælgelsen af et træningsprogram:

1. kontrollen fra alle afdelinger, der er direkte eller indirekte involveret på hvad er nødvendig for at styrke processen.

2. at være åbne for nye input fra alle, der rører kunden.

3. input fra personale på hvilke nye færdigheder de gerne vil have og hvad huller skal løses effektivt.

4. en måling fra uddannelsesudbyder, der viser mulighed for at måle fremskridt før, under og efter implementeringen.

5. Desuden, hvis uddannelsesudbyder kan kvantificere tilgangen og giver et øjebliksbillede af visning på hvor forbedringerne sted sofistikerede dashboards, ville dette lette udvalg af programmet.

6. kigge på uddannelse virksomheder, der kan skræddersy tilgang til at omfatte tilpasning af processen til at passe en bestemt branche.

7. benchmarking af effektiviteten internt, men også benchmarking bredere branchen, som en virksomhed virker

inden for bruger for at se hvad uddannelse konkurrencen til at opnå den samme markedsandel.

Hvis du nu tænker om, hvordan du bruger en ekstern leverandør kan være gavnligt for din organisation, skal du overveje hvordan du vil finkæmme gennem alle de tilgængelige indstillinger. Der er syv vigtigste spørgsmål du bør spørge enhver leverandør før man investerer i deres læring indhold og levering.

Key overvejelse: målbare

Centrale spørgsmål #1: Er uddannelse målelige?

Det er naturligvis det ældgamle spørgsmål, hvordan kan jeg vide, jeg får en passende forrentning på min investering? Der er mange evaluering ligninger cirkulerer der hjælper du beregne dit investeringsafkast. Sandsynligvis er den mest betroede model Kirkpatricks fire-niveau model af evaluering. I denne model til at evaluere uddannelse på reaktion (hvor praktikanten føles om uddannelse); læring (bestemme mængden af læring, der finder sted); adfærd (on¬the-job opførsel forandringer på grund af læring); og resultater (gjorde læring opfylde de ønskede resultater.) Et velrenommeret uden for kreditor bør være stand til at vise dig, hvordan de (eller du) vil måle effektiviteten af programmet på mindst to af de niveauer, der er nævnt ovenfor.

Træningsprogrammer, der fremvise målelighed og er bygget med forstærkning i sindet har større succes, fordi de er bygget på rammen for at tage gætteri ud af ligningen. Hvis gruppen uddannelse er adspurgte gennemføres på deres færdighed sæt, og programmet gennemføres tager hensyn til særlige

i sådan en undersøgelse, kan så programmet skræddersyes til at fokusere på de områder, der er behov for de fleste forbedringer. Dette giver lærende den luksus at vide, at målet med uddannelsen er at afhjælpe de mangler, som forhindrer dem i at have sand succes. Desuden, når

forstærkning på lærde færdigheder kommer hver uge i form af forskellen-at gøre oplysninger, valideringen er fuldført.

Udkig og insistere på tracking mekanismer, der gør det muligt at ordinere løsninger baseret på reelle data og diagnose, har du en bedre skud på virkelige forbedringer for de mennesker du træner.

Kontakt Ziglar Australien for fuld salgstræning udvalg rapport.


Leave a Reply